2010. augusztus 5., csütörtök

9. Fejezet

                                                                   Szökés



Olyan kínos volt,hogy elvileg egy tizenkét éves kislánnyal beszéltem, gyakorlatilag meg egy kilencvenhárom éves vámpírral.
-Nem jó pofizni jöttem-szögezte le-miért teszed tönkre a fivéremet? Miért akarod őt magadnak a halálod után is te nyomorult?!
-Nem akarom magamnak a halálom után,azt szeretném,hogy az   után is éljen.
-Akkor meg miért akarja megöletni magát majd?
-Próbáltam lebeszélni.-épp,hogy kimondtam,berontott Damon.
-Amelia,azonnal pakolj!Mennünk kell.
-Még is miért?
-Kezdj el pakolni és elmondom.
-Oké.-oda rohantam a gardróbhoz,és elkezdtem a ruháimat pakolni.
-Az a helyzet,hogy akiről beszéltem,hogy ott hagyott meghalni a boltba,emlékszel?
-Aha.
-Na ő miután megtudta,hogy én is vámpír vagyok,próbál keresztbe tenni nekem.Valahogyan megtudta,hogy vagy te nekem,és hát fájdalmat akar okozni  .Vagyis,ha bebizonyosodik arról,hogy nem szóbeszéd ,hogy vagy nekem,akkor majd megpróbál téged megölni.Ezért kell elutaznod.Izéé,Breeről sem tud,majd ő elkísér  Port Angelesbe. Ott van egy lakásunk,eltudtok bújni
-Remek-harsogta Bree-akkor én elhúztam pakolni.Én leszek a bébicsősz .
-Amelia tudsz vezetni-kérdezte Jasson,észre sem vettem,hogy belépett.-Hát végül is jártam tanfolyamra ,de élesben úgy kétszer vezettem.
-Rendben ,Bree majd utasít,hogy merre menj.Amint tudunk meglátogatunk,és maximum egy hétig kell ott maradnotok.A biztonság kedvéért,ne telefonáljatok,hát ha lenyomozza.Majd mi jelentkezünk.
-Oké.-sikerült majd nem minden szükséges dolgot elpakolnom.
Elindultunk a kijárati ajtó felé,majd Bree egy szürke Volvo felé bökött.
-Ez nem olyan feltűnő mint a ferrari. Megteszi.
Gyorsan Ariana és Jasson megöleltek. Damon egy gyors,de annál hevesebb csókot adott.
Beszálltam,mellém Bree bepattant.
-A csomagokat betettem,indulhatunk.-integettünk,majd ráléptem a gázra.
-Bree nem értek valamit.-grimaszolt.
-Ne kímélj.-fél szemmel az utat figyeltem,de néha néha rápillantottam gyönyörűen feltűnő arcára.
-Damon megtudja állítani az időt,akkor miért nem teszi?
-Ez csak irónia. Nem az időt tudja megállítani,ha nem az embereket. "Lefagyasztja" őket. Megállnak.Általában  harminc másodpercig tart. De eléggé kimeríti,nagyon kell koncentrálnia,mert az agya fagyasztja le őket,érted?És ahhoz bizony koncentrálnia kell.
-Ért...-kegyetlenül a szavamba vágott.
-Amelia taposs  a gázra!-ordította. Nem kérdeztem,csak teljesítettem parancsát.Egy másodpercre  hátra néztem,és egy aranyhajú ,elegánsan öltözött ,kissé borostás fiú futott természetfeletti gyorsasággal utánunk.
-Itt a telefonod?-Bree szavai. ijedtek voltak.
-A ruháim közé tettem be.
-Francba.Á,megvan maradj csendben,jó?
-Oké.-nem tudtam mire készül. Két keze homlokára feszűlt,szemét lehunyta. Összpontosított.
-Damon,Damon ha hallasz nagyon nagy veszélyben vagyunk,  Daniel követ minket,és ahogy nézem mindjárt utolér -utolsó szavai figyelmeztetés volt,hogy gyorsabban menjek.Még erősebben nyomtam a gázt.
-Oké-Bree hangja egy kicsit megkönnyebbült  volt.
-Hamarosan itt lesznek-mosolyogta.
-Ezt,hogyan.....csináltad?-rám nevetett,bár feszült volt.
-Siess,ha nem akarsz vámpírkaja lenni.A kérdésedre a válasz: telepatikusan. Elég nehéz,de szűkség szerint muszáj használnunk. De ehhez is nagyon kell koncentrálni.
-Értem.
-Fordulj le!-kiáltott.
-Oké.-úgy tűnt  újdonsült puli kutyánk tovább futott.Aztán vissza tért arra amerre mi mentünk,de valami rettentő gyorsasággal neki ugrott.Olyan gyors volt,hogy összemosódott.
-Damon.-vigyorgott Bree.
-Micsoda?Az ott Damon?Még baja esik!-ordítottam
-Ne parázz már,Jasson és Ariana is ott lesz mindjárt,de Damon a leggyorsabb azért ő van ott.
 Taposs már a gázba!-utasított.Gyorsítottam. Mi fog történni Damonnel?Ugye nem esik baja?
Nyugalom,nyugalom Am!
-Menj a főútra!
-Oké.
Legalább két órát mentünk.Bree élvezte,hogy utasítgathatott. Bekapcsoltam a rádiót. Vajon  épségben  megúszták a harcot mind?
Mi van ha valamelyiküknek baja esett?A gondoskodó és szerető Arianának,vagy a melegszívű  Jassonnek?
Vagy  a Szerelmemnek. Nem arra gondolni sem merek.
És ez a sok dolog mind én miattam.
-Nem lesz semmi baj,erősek.-most az egyszer Bree kedvesen,lágyan szólt hozzám.
-Köszi.
-Nincs mit,ez az igazság. Tudnak ők harcolni.-nem akarta bevallani magának sem,de ezt biztatásnak szánta.
Megállásra utasított,egy nagy háztömb előtt.Az autót leparkoltuk a pince garázsba.
Lifteztünk a tizenötödik emeletig,majd egy aranyszínű ajtó előtt megálltunk. Bree kinyitotta az ajtót.
A lakóházról lerítt ,hogy gazdagok élnek benne,olyan volt mint egy több csillagos szálloda.
A lakás,nagyon tágas volt.  Két szoba volt,de egy volt berendezve egy hatalmas francia ággyal.
Megegyeztünk,hogy együtt alszunk,mert mindketten eléggé féltünk. Úgy látszik  a vámpírok is félnek.Igaz Bree még kislány,akár kilencvenhárom éves is,agya és teste megmaradt egy kislánynak.Örökké az marad. Vajon azért nála is lesz ez a dobogás dolog? Biztosan,bár elég durva lehet szegénynek.
-Jasson telepatikusan üzent.
Mit?Jól vannak-kérdeztem izgatottan.
-Nem sikerült elkapniuk Danielt,és egyikük nagyon megsebesült..-hebegte,ijedt szemmel Bree.

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Itt abbahagyni!!!!!!Remélem hamar jön a folytatás!
    Gratula és sok sikert az íráshoz, csak így tovább!

    Puszi: Boszorka666

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Benne vagyok a linkcserében.
    És ha lesz időm, elolvasom a töridet.
    Bele olvasgattam egy kicsit, és nagyon tetszik.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  3. Boszorka666: Hát igen elég érdekfeszítő lett a vége.Még ma nekilátok a folytatásnak:)
    Köszi:)
    puszi Lyly

    Dóry:Örülök:) Akkor én is beírlak.
    Örülök,hogy tetszik=)
    puszi Lyly

    VálaszTörlés
  4. Szia :D
    Na, elolvastam.
    Hát ez eszméletlen. Nagyon jó. Imádom. De ki sebesült meg? Basszus siess a kövivel, mert nagyon kíváncsi vagyok.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  5. Szia!Hát nagyon boldog vagyok,hogy ennyire tetszik!Fel raktam a 10. Fejezetet,és még ma este megírom a 11.-et is:)
    Jó olvasást!

    puszi Lyly:)

    VálaszTörlés