2010. augusztus 3., kedd

8. Fejezet

                                                          Egy nagyon rossz ötlet




Ott ültünk ölelkezve,a borult égbolt alatt.A heteket nem is számolom,de bizony már legalább két hete itt vagyok,az új családommal.Vagy ideiglenes? Ebbe még bele sem gondoltam.
-Tudod, én nem hittem,hogy van szerelem első látásra.Most már tudom,hogy tévedtem.
-Én mindig is tudtam,hogy van.A dobbanás miatt.-heherészett.
-Kérdezhetek valamit?-mondtam szégyenkezve. Nem tudtam,hogy a kérdést amit felteszek,hogy reagálja,lehet,hogy nem illik egy vámpírtól ilyet kérdezni.
-Nem tudom illik-e kérdezni ilyet egy vámpírtól-megismételve gondolatomat,rátértem a lényegre-
Hány éves vagy?
-1857.06.24-én változtatott át Jasson.Tizenkilenc évesen.Egy rablás kellős közepébe csöppentem,és próbáltam megmenteni a nyomorult életét egy fiúnak,akiről közben kiderült,hogy vámpír,természetesen nem Jassonről beszélek.Őt tisztelem,és apámként tekintek rá.De arra a mocskos gazemberre.....
-Miért haragszol rá ennyire,mit tett?-most már nem ölelkeztünk,tartottuk a távolságot.Fel keltette érdeklődésemet,a téma.
-Itt az a kérdés,hogy mit nem tett.-fájdalmasan beszélt-tudod Amelia,nem haltam  volna meg.Épp a boltban voltunk amikor egy rabló jött be,az a nyomorult alig volt tizenhat,kötelességemnek éreztem megmenteni.A fiú szólt a rablónak,hogy tűnjön ki,mert nagyon megbánja,és ,hogy a boltoshoz hozzá ne merjen nyúlni stb.
Én azt hittem,hogy rokona a boltos,vagy kedveli szimplán.Kiderült,hogy a boltos lett volna az uzsonnája.
A lényeg az,hogy a rabló lőtt,én meg odaugrottam,mint az akció filmekben. Engem talált el a három golyó.A rabló a pénzel elmenekült.
Életben voltam,könyörögtem,hogy hívjon orvost,de ő fogta a boltost,és megölte,gúnyosan vigyorogva rám nézett ,majd elszáguldott. Utána Jasson,az utolsó szívdobbanásomkor érkezett,és tudta mi történt,olvasott a gondolataimban.Hősként tekintett rám,hogy megakartam menteni azt....És a szervezetembe juttatta a mérget.Napokig kínlódtam,aztán magamhoz tértem.Jasson elmondta az elméletét,miszerint állatokon is megtudunk élni.Ariana is sok mindenben segített.
-Egy valamit nem értek.Ha ott feküdtél véresen,hogy hogy nem téged ölt meg az a vámpír?Nem kívánta a véred?-hanga megint elkomolyodott,  majd válaszólt buta kérdésemre.
-Később pont ezen töprengtem. Lehet,hogy csak a jó szándékom miatt,hogy próbáltam megmenteni.Az is lehet,hogy nem tetszett a vérem,ami elég furcsa elmélet,nem de?-vigyorodott el.
Bólintottam.Olyan fájdalmasan emlékezett vissza mindezekre. Fájt neki.Nehéz lehetett feldolgozni,ezt a traumát.Időbe telhetett.Oda bújtam hozzá.
-Bemegyünk a városba?-kérdeztem.
-Szeretnél?
-Nem igazán.
-Én sem.-a kérdés eldőlt.
-Akkor ne menjünk-mosolyogtam.
 Elindultunk haza.valami keringett a fejembe,amit úgy éreztem,hogy muszáj megkérdeznem.
-Akkor mi most összetartozunk örökre  amíg csak élek ugye?- Arca rémült lett,biztosan még nem gondolt arra,hogy én egyszer meghalok.Majd aggódva,és kissé félve válaszolt.
-Hát persze,hogy kérdezhetsz ilyet?Ha te azt akarod,akkor természetesen igen.Örökké.Amíg csak élsz-mondta oda bánatosan.
Amikor hazaértünk én felmentem a szobámba,Damon lent maradt Jassonnel beszélgetni. Már megint kísértésbe estem,hogy hallgatózzam,mert éreztem,hogy arról lesz szó,hogy egyszer meghalok.Az érzésem beigazolódott.
-Jasson-mondta alig hallhatóan.-Egyszer bekövetkezik az amire nem számítottam,úgy értem nem gondoltam rá,hogy Amelia egyszer...egyszer itt hagy engem!
-Ez természetes Damon, maximum száz éves koráig élnek az emberek bár ez is nagyon nagyon ritka.
-Én annyira szeretem őt,nem tudok nélküle élni.Jasson szeretnék jó előre kérni valamit.Ha,ha Amelia....oly nehéz kimondanom a fenébe is!
Ha Amelia meghal,ölj meg engem is!Rendben?Tudom,hogy még szerencsére odébb van,de én nélküle,semmi vagyok.
-Damon,nem tudom,hogy teljesíteni tudom-e a kérésedet.Egy apa nem öli meg a fiát!-
Uram isten! Nem hagyhatom,nem és nem.Nem öletheti meg magát csak azért,mert szeret!Ez butaság,van még jó hetven évem,és lehet ,hgy még több is,de én azt szeretném,hogy ha ő utána is élne!Le kell mennem.
-Damon,Jasson-ordítottam-Hogy kérhetsz ilyet?Még,hogy megölesd magát,merő ostobaságból?Nem,nem ezt te sem gondolod komolyan!
-Amelia,te nem tudod mit éreztem amikor az autóban kiejtetted,hogy "amíg csak élek". Te nélküled olyan vagyok mint a növények víz nélkül ,elszáradnak.-nem hallgattam tovább,felfutottam a szobámba.
Utánam jött,kopogott az ajtón.
-Tűnj el! Addig látni sem akarlak,amíg,ezt az ostobaságot ki nem vered a fejedből,érted?Addig pedig szia!-hüppögtem.Éreztem,hogy szavaim tőr ként vágnak belé.Elment.Szavaim fájtak neki,de talán értem kiveri a fejéből ezt a hülyeséget.
Nem is tudom,hogy gondolhatja ezt.
Nyugalom Amelia,megfogja gondolni magát.
Volt itt  egy másik probléma is: hogy fogunk találkozni,ha haza utazom?Ez az utolsó évem. Végül is,nem is lenne muszáj haza mennem. Ha betöltöm a tizennyolcat,ott lakom ahol akarok.Anyuék,úgy sem gátolnának meg benne,nem hiányzom nekik.Nem is telefonálnak.Viszont a barátaim.A barátaim hiányoznak már most is.Főleg Via.A meghitt beszélgetéseink,amikor megkérdezte,hogy ő marad e a legjobb barátnőm.Szívszorító volt. Amikor ma reggel is beszéltem velük,annyira átjárt a honvágy. De itt is otthon éreztem magam.Az otthon nyugalmát érzem,jobban mint az igazi otthonomban.Jasson és Ariana többet foglakozik,aggódik értem mint az igazi szüleim. Azt mindig is tudtam,hogy csak a nagyi miatt születtem meg.Ha ő annak idején,nem fenyegeti meg anyut,akkor sehol sem lennék.Véletlen baba voltam.Nem akartak.De a nagyi szeretett.És rávette apát,hogy szeressenek.Egy darabig így is volt,de miután nagyi meghalt,én csupán egy semmi voltam.Nem beszélgetnek velem,semmi.Amikor a nagyi elhagyott,úgy éreztem,hogy az édesanyámat vesztettem el. Ő nevelt fel,ő tanított arra,hogy kiálljak a céljaimért.De már ő nincs.Sajnos.
Aztán hirtelen kopogtak,és valaki olyan lépett be az ajtómon akire semmi kép sem számítottam.
Bree.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett!Remélem Amelia és Damon hamar kibékülnek!

    Puszi:Boszorka666

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi:)
    Nem sokára kibékülnek:)De a többi maradjon titok,ma estig!
    puszi
    Lyly

    VálaszTörlés
  3. szia meglepi nálam :D http://bevesodesem.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Szia!Rendben megnézem:)
    Köszi=)
    pussz Lyly

    VálaszTörlés