2010. augusztus 7., szombat

13. Fejezet

                                                   Nem várt vendégek





Magamhoz kaptam a takarót,ahogy Damon is.
-Amelia? Te vagy az?
-Aha,én vagyok.-körém fogtam a takarót,és elindultam felé.Megöleltem.
-Nagyon megváltoztál csajszi!
-Egy jó fodrász,és kozmetikus mire képes,nem de?-kérdeztem.Via mindjárt kiszúrta új külsőmet.
-Heló! -köszönt Damonnek.-Via vagyok.
-Szia,én Damon.
-Akkor ti most együtt vagytok?Bepasiztál mi,és nem meséltél róla?
-Igen,ő  a barátom.-ránéztem Damonre. Kicsit mérgesnek tűnt,amiért Via megszakított bennünket az elfoglaltságunkkal.
-Izé,lemegyek Anne-hez,addig öltözzetek fel.
-Oké,köszi!-vigyorogtam rá,ő pedig kacsintott.
Gyorsan visszaugrottam a széttört ágyra. Damon magára húzott. Elkezdett csókolgatni.
-Damon,mennünk kell.
-Aha,tudom.
Kilépett a takaró alól. A teste tökéletes volt.
-Na ezeket sem kell többé hordanom!-emelte fel szétszaggatott  ingét,és nadrágját.
-Sajnálom-nevettem.-Én sem tudom majd hordani az enyémeket.
-Sajnálom.-nevette.
Felkaptam egy farmert,és fehér pólót. Damon egy inget,és egy farmert.
-Istennő vagy!-mondta komolyan.
-Isten vagy!-mondtam.
Elnevettük magunkat,bár komolyan gondoltuk.
Via lent ült Anne-vel és Breevel.
-Na csak,hogy leértetek!-nevetett Bree.
-Na és mi szél hozott erre Via?-kérdeztem.
-Hát tudod szivi,a múltkori telefonodtól kicsit beparáztam. Gondoltam hát ha hiányzom is,és megleplek.
-Értem,hiányoztál nagyon nagyon nagyon.
-Te is nekem.Tehát ő a pasid.
-Igen.
-És Damon,Anne,és Bree tesók.
-Aha.
-A fenébe-kiáltott Damon- el kell tűnnötök ,Bree vezesd őket a pincébe.
Via látszólag nem értett semmit,de én igen.
Kinéztem az ablakon,és egy fekete szárnyú nőt láttam,na és esett az eső amit nem vettünk észre.Megragadtam Via kezét,és Bree után húztam. Bree kezébe nyomtam Viáét és oda szaladtam Damonhez.
-Amelia,menj le nincs tapasztalatod harc terén.
-Nem azért  változtam át vámpírrá,hogy öltetett kézzel nézzem ahogy harcoltok.
-Inkább nyugtasd meg Viát,mert kiborult
-Jól van,de vigyázz nagyon magadra kérlek!-megcsókolt.
Leszaladtam a pincébe. Bree felszaladt.
-Via,egy kicsit itt kell maradnunk,mert izé, Damon unokatestvére Daniel bajba keverte őket,és pár kemény fickó jön. De Jasson és Damon elintézik.
-Aha ,értem.És addig itt lenn kuksolunk ?
-Aha,amíg nem szólnak,hogy vége a balhénak.- jó sztorinak tűnt. Via elhitte.
Remélem Damonnek nem esik semmi baja. Valaki ordított. Damon. Uram isten,fel kell mennem.
-Via,várj itt,oké?Egy perc és jövök!
-Oké,rendben.
Felszaladtam. Damon,Ariana,Jasson és Bree a kanapén ültek.
-Mi történt? Úgy néztek mintha kísértetet láttatok volna!
-Nem került sor harcra,de már tudjuk mi akar Natalie.
-Na és mit?
-Egy bizonyos gyermeket emlegetett. -csodálkozva néztem.
-Milyen gyermeket?
-A tiédet Amelia!
-De ez nevetséges. Én nem is vagyok terhes! Különben is a vámpíroknak nem lehet gyerekük.
- Még van embervér az ereidben,nem sok, de van.És Damon azt mondta,hogy nem védekeztetek....-kínos volt Jassonnek a nemiéletünkről beszélnie,de nekem még kínosabb volt.Még,hogy én terhes?!
-Na és?
-El kell végeznem pár tesztet,hogy megtudjuk terhes vagy e. -Uram isten! Most eszméltem rá,hogy miről beszél!-Tudod a nő,Natalie azt mondta,hogy ma fogant egy gyermek,aki hasznára lehet a közeljövőben ,ereje miatt.-Komolyan mondom,megmozdult bennem valami.
-Damon,te mit szólsz?
-Mit szólok?Azt,hogy egy felelőtlen barom vagyok! 
-Nem örülsz?-elszomorodtam.
-Amelia,ha pár nap múlva kimegy az ereidből az embervér,akkor nem csak a gyerek fog meghalni,ha nem te is! Mivel ki nem fogjuk tudni szedni,ezért benned hal meg és.....érted már????
-Damon,fiam nyugalom! Még semmi sem biztos.Am,gyere kérlek,megvizsgállak.
Jasson dolgozó szobája felé mentünk.
-De hiszen,ha még egy napos sincs,hogyan deríted ki,hogy terhes vagyok?
-Van egy módszerem. Tudod az emberi szem,az ultrahangon nem látja meg az egy napos magzatot,de egy vámpírszem sokkal,de sokkal élesebb.
-Már értem.Damon,miért ilyen ellenszenves a babával kapcsolatban?
-Azért,mert félt Téged! De nekem van egy ötletem,ha beigazolódik,hogy terhes vagy.
-Mond el létszíves !
-Elmondom-miközben rákente a ragacsos izét a hasamra,és elkezdte,közben Damon a sarokból figyelt-nos jó,hogy te is itt vagy,az az elméletem,hogy ha kiderül,hogy terhes vagy,akkor infúzión keresztül rengeteg vért adunk az ereidbe,és ettől egy kicsit olyan lesz mintha élnél. Érted?-Damon örült az elméletnek,és talán már megnyugodott a babával kapcsolatban,ha lesz persze.
-Igen,ez jó elmélet.-ahogy kimondtam,Jasson rám és Damonre nézett felváltva.
-Gratulálok Nektek! Kisbabátok lesz.
-Ez nagyon jó!-mondtam Damon oda jött lassan és megcsókolt,most,hogy tudta,hogy nem halok bele és van esély örült a babának. Az én babámnak.Olyan furcsa érzés. Örülök! Végül is felnőtt vagyok.
Végre lesz egy szerető családom.
Ariana,Bree,Anne,Jasson,Damon és a pici babánk,és természetesen Via,Sonia és Erich.
Aztán hirtelen ordibálást hallottam a nappaliból, miközben pocakomat simogattam.
Via hangja volt és amit mondott megrázott: -Ti nem vagytok emberek!

2 megjegyzés:

  1. Minden részben valami izgis történik :D
    Nagyon jóó lett :D
    És babájuk lesz :D
    Tök jó :D
    Na de Via. Nemáá, hogy rájött :S
    Siess a kövivel.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    Rendben sietek,neki is látok=)
    puszi
    Lyly

    VálaszTörlés