2010. augusztus 15., vasárnap

21.Fejezet

                                                                   Első bál





Felszálltam a leghamarabban induló  repülőre. Az út kellemes volt.Olvastam,zenét hallgattam. Egy fiatal nővel jól elbeszélgettünk,az életről,családról,szeretetről.
Mandy rettentően hiányzik,pedig  hat órával ez előtt láttam.
A  gép megérkezett. Nem megyek anyámékhoz,veszek ki egy szobát.
Amelia Owletter  néven foglaltam egy szobát magamnak.
Ma este kezdődik a bál,négy napos lesz. A négy napban,öttől egész hajnalig lesz. Imádom a bálokat.
El kellene mennem  ruhákat vásárolni.
Fogtam egy taxit,és elindultam a helyi pláza felé.
Vettem egy  fehér-bézs, pánt nélküli , testhez simuló elegáns,gyöngyös ruhát. Egy szürke pánt nélküli ruhát,ami térdig ér,és van hozzá  kardigán. És a kedvencemet egy fekete spagetti pántos sima ruhát. Gyönyörűek.A szép ruhák a gyengéim.  Fél öt van.   Felvettem a fehér,gyöngyös,testhez simulós ruhámat. A hajamat kiengedve hagytam, úgy szeretem  a hajamat amióta vámpír vagyok.Egyszerűen olyan mint egy szupersztáré  :tökéletes loknikba lóg le,de fent sima,és minden szál egyformán áll.  Szemem most aranyszínben pompázott.
Elegáns  karkötőt tettem fel. Elindultam.
Az iskolában,már kintről hallatszott a  zene.
Beléptem és minden szempár engem követett. Hallottam,hogy valaki gyönyörűnek nevezett,olyat is ,hogy olyan vagyok mint egy modell,vagy szupersztár.
Érzékeny fülem az összes hangot hallotta,és elég nehéz volt koncentrálnom bármire is ebben a hangzavarban.
Megláttam Jessicát,aki irigykedve nézett,ő is gyönyörű volt,de most,hogy vámpír lettem,elveszett mellettem.
Jó érzés volt,hogy nem tud mivel fel idegesíteni. Aztán hallottam,hogy rengetegen kérdezik a másiktól,hogy ki vagyok.Jézusom,ezek azt sem tudják,hogy én vagyok!
Jessica sietve odajött. Sejtem mit akar,barátkozni mivel szebb vagyok nála.
-Szia! Én Jessica vagyok! És te?-kérdezte nyájaskodóan.
-Amelia,Amelia McWayer. -elképedt.Barna bőre falfehér lett.  Követőivel, Sarahaval  és Lizzivel elképedve,sietősen távozott. Látszólag mindenki azt akarta tudni tőle,hogy mit beszélgettünk.
Szemeimmel Sonia-t és Ericet kerestem.
Meg is találtam őket. Egymás társaságát élvezték,mint általában.
-Sziasztok!-üdvözöltem őket-Annyira hiányoztatok! -megölelgettem őket.
-Am?-kérdezték meglepve.
-Ki más?-válaszoltam.
Rengeteget csacsogtunk,és elmeséltem nekik Damont,és azt is ,hogy  van egy tündéri kislányom,de megegyeztünk,hogy nem mondják meg senkinek sem. Megbíztam bennük.
-De majd ugye bemutatsz a kislányodnak?
-Persze,hihetetlenűl szép és kedves,majd meglátjátok. Csak egy kicsit,az van,hogy különleges.
Elmondtam nekik,hogy egy kicsit gyorsabban nő(kicsit?!),mint a normál babák,és ezért néz ki már egy évesnek. Azt is elmondtam neki,hogy jobb ha csak ennyit tudnak,mert még veszélybe sodornám őket,azzal,hogy elmondom. Megértették,azt mondták,hogy megértik,és attól még a barátaim,és örülnek,hogy boldog vagyok. Arról beszéltünk még,hogy mennyire megváltoztam.
Jessica rosszalló pillantásokat vetett rám.
Aztán odajött és csatlakozott közénk,amit nem akartam elhinni. Most bezzeg nyal-fal.....
-Amelia,megváltoztál nagyon.
-Tudom.
-Kozmetikus?-találgatott.
-Nem.
-Plasztikai sebész?-nevetséges!
-Nem.
-El fogod árulni?
-Nem. Viszlát Jessica.-beleintegettem a képébe,és morogva elfutott.
-Már ez is a barátnőd akar lenni!
-Nem hittem volna,hogy megérem.
Nevettünk,rengeteget nevettünk. Kérdeztek Anne-ről,amitől  elcsuklott a hangom,de annyit mondtam,hogy jobban van,mivel ugye betegnek szimulálta magát.
Aztán valaki,valaki belépett az ajtón,akire mindenki felkapta a fejét(főleg a lányok).
Ezen a valakin,egy fekete nadrág volt, fekete selyem ing szürke csíkokkal,és szintén egy fekete mellény. A valakinek pici,sötét barna haja volt,és vakítóan fehér bőre.
Ez a valaki Damon volt.
Mindenki őt nézte.Oda rohantam hozzá,és mint a filmekben karjaiba kapott ,megcsókolt.
Lesett állakkal néztek.
-Miért mentél el?
-Csak erre a négy báli napra,és utána visszamentem volna.
-Tényleg? Én,én azt  hittem ,nem jössz vissza. Hiányoztál,és Mandyből kihúztam a választ,hogy hol vagy.
-Mit vettél neki?
-Egy autót.
-Autót?De hisz egy éves! Vagyis kinézetre.-ez is csak Damonből telik ki.
-Ha így növekszik,hamarosan vezethet is.-nevetett bár ez inkább rossz,mint jó.
Elkezdtünk táncolni a parketten. Keringőzni,nem szerettem,de olyan tökéletesen csináltuk vámpírként.
-Gyere ,bemutatlak pár barátomnak.Ericnek  és Sonia-nak.
-Rendben.
-Ő itt Damon,Damon ők itt Eric és Sonia.
-Sziasztok!
 -Szia!-mondták egyszerre.
-Én Titeket ismerlek!-kiáltott fel vigyorogva Damon.
-Mi is téged,barátom!-mondta szívélyesen Eric.



 
Az első bálról egy-két kép:                              Sonia
                                                

                                       
                                                                                

                                             


                           
                                                                      Eric

2 megjegyzés:

  1. De tök jó lett :D
    Damon olyan cuki, hogy így aggódott :D
    És Jessica. Milyen köcsög.
    Na de honnan ismeri Damon a barátait?
    Siess a kövivel.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    Oksa sietek:)
    puszi Lyly

    VálaszTörlés