2010. augusztus 11., szerda

16.Fejezet

                                                         Az én tündérvilágom





Ordításokat hallok,ez az utolsó amire emlékszem.....
Fent vagyok.De még is mi történt tegnap? Csukott szemmel a hasamhoz kaptam,nem volt ott. Vagyis ott volt,de pici és lapos. Nem nagy és kerek. A szülés. Megszültem az én picimet,de még is hol van?
Aztán kinyitottam a  szememet.  Damon ült a  kanapén,egy rózsaszín törölközővel.
-Damon!-mondtam halkan-Mi történt? Nem,én nem emlékszem semmire.
-Valóban?Nézd!-vigyorogva elém rakta a rózsaszín törölközőt. De az nem  csak egy törölköző volt,hanem az én kisbabám!
-Kislány-mondta.- Amanda Stephanie,ahogy megegyeztünk. Hát nem gyönyörű?
-De,meseszép .Nem láttam szebb élőlényt nála.-a karomba vettem. Barna haja,kicsit kócos volt. Szeme zöldes,ha jól vettem ki. Bőre,pirosas,barnás. Olyan mintha élne.
-Damon.-megcsókolt.-Szeretlek.
-Én is!
-De szép vagy Amanda! Szép baba vagy!
-Am!-jött oda Ariana.-Gratulálok,gyönyörű teremtés! Na és rendkívül fejlett,megérti amit mondunk neki.
-Tényleg?-néztem rá.-Hát akkor nagyon nagyon szeretlek!-rám nézett szép nagy szemeivel. Bólogatott.
-Látod,erről beszéltem,megérti. És néha próbál kommunikálni
-És...és ő mennyire vámpír?
-A vért szereti,de az ember ételt is elfogyasztja,de azt nem annyira szereti.   Látszólag él,de nem dobog  a szíve.Elég keveset alszik.  Na és növekszik,de nem tudjuk,hogy  lehetséges egy élő márványtábla!-ezen elmosolyogtam. Vámpír,kemény és erős,de még is növekszik.  Gyönyörű,elkápráztatott. Bár még most is nehezemre esett anyaként gondolni magamra. Felálltam,Ariana átvette a babát. Észrevettem,hogy hálóingben vagyok.
-Felmegyek felöltözöm!
-Rendben-mondta Damon-,megyek veled.-dobott egy mosolyt Mandyre,és követett.
Ledobtam a hálóingemet,ő a karjaiba kapott,és levette az ingét. Ledöntött lassan az ágyra.
                                                    

                                               ************

-Ez csodás volt!-mondta miközben öltöztünk.
-Az,de most siessünk,foglalkozzunk inkább Mandyval.
-Mandy?
-Hát tudod, Amanda ,Amandy,Mandy!
-Jól van,látom elszórakozol.-nevetett.
Megcsókolt,és lementünk. Gyönyörű babámat a karjaimba vettem.

-Gyönyörű vagy!-megpusziltam.
Kellemes baba illata volt. Megértem gyönyörködni benne,olyan tökéletes.Nincs nála szebb. Álom szép. 
 -Na és hol van Via?
-Lent a pincében.Megakart szökni,de félünk,hogy kárt tesz valakiben a városban,és amíg nem biztonságos,nem engedjük ki.
-De ez igazságtalan,el kell engednetek Damon!
-De kárt tehet bárkiben!
-Igaz. Majd én beszélek vele!-és a kicsit Anne-nek  adtam.
-Nem biztonságos!
-Nem érdekel,nem megyek be hozzá ígérem!
-Lemegyek veled-határozottan mondta.
-Nem jössz te sehova! Maradj itt,nem lesz semmi baj!
Nem szólt semmit,csak elindultam le a pincébe.Elég sötét volt ott lent ,olyan mint egy lakosztály.
-Via!-mondtam.-Via szeretnék beszélni veled!
-Amelia?
-Igen.-nem válaszolt csak előugrott a semmiből és megölelt.
-Annyira hiányoztál,szeretlek!
-Én is szeretlek,de ugye tudod,hogy én...én tettem ezt veled!
-Igen,és köszönöm,hogy megmentettél. Bár utálok ilyen lenni,de legalább élek,vagy mi.
-Jól van,és miért zártak be ide?
-Mert,izéé megkergettem a postást!-elnevettem magam.-Nem tehetek róla,olyan csábító illata volt.
-Értem én. Ugye tudod,hogy mi másképp élünk?
-Aha,elmondtak mindent. Tetszik,én is így szeretnék élni. Csak nehezemre esik.
Elgondolkodtam. Most komolyan azért bezárták,mert megkergette a postást?! Nem kell kiengedni a házból,de be sem kell zárni a pincébe.
Átkaroltam a vállát,és felsétáltam vele.  Damon megvonta a vállát amikor Anne megkérdezte tőle,hogy mit csinálok.
-Adunk neki egy szobát,de nem zárhatjuk be! Csatlakozni szeretne közénk,és így élni mint mi,de ha bezárjuk egy sötét lyukba,csak megvadul. Ő a barátnőm,és vigyázok rá. -
Senki nem szólt egy szót sem. Látszólag egyetértettek.  Jasson bevezette a vendég szobába és beszélt vele.
Én addig a Tündéremmel játszottam.
Olyan édesen mosolyog.  Damonre főleg. Imádja.
                  Damon szobáját kialakítottuk Amandának,Damon pedig átköltözött hozzám.
A vendégszoba Via-é lett.
Sok minden történt Amanda első napján,megünnepeltük a születését este.
Csak aztán jött két váratlan vendég.

2 megjegyzés:

  1. Neked a mániád a függővég basszus :D
    Nem baj ám, csak kiváncsi vagyok :D
    xD Via megkergette a postást. Ezen olyan jót nevettem :D
    Olyan cuki a baba.
    De kik azok a váratlan vendégek? :O
    Ajj siess a kövivel, mert megveszek, aztán még én is megkergetem a postást :D xD
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Hát igen a mániám:D
    Jól van kergesd csak:D:D
    Sietek,ma este kész lesz:) puszi Lyly

    VálaszTörlés