2010. augusztus 14., szombat

20.Fejezet

                                                  Egy rossz nap és egy jó



Kimentünk Annevel,követtük. A gyerekszoba felé vette az irányt.
-Jézus,ugye nem Mandyvel van baj?-kérdeztem ijedten.
-Valójában,de.Viszont nem nagy a gond,de gond. Végtére is jobb ha a saját szemetekkel látjátok.
Beléptünk,és Ariana,nem egy babát fogott,ha nem legalább egy egy-két éves kislányt!
Istenem,egy éjszaka alatt ennyit nőtt volna? Jó végül is nem olyan sokat,mert eddig sem volt kicsi,de haja gyönyörű nagy,dús lett.Na és ő maga is meghosszabbodott.
-Mandy, milyen szép vagy!-csak ezt tudtam mondani.Végül is szépnek gyönyörű volt.
-Hihetetlen,igaz? Jöttem be megnézni,és magam is eléggé megdöbbentem,látván a fejlődését.
-Anya!-szólt egy vékonyka, csilingelő hang.Ránéztem Amandára,felém nyújtotta két kezecskéjét.Ő szólt.
-Mandy!-felkaptam a kezembe,és arcát megpusziltam.Átölelt.Mindenki csak bámulta.
-Rendkívüli gyermek!-szólalt meg Daniel. Fiatal kora ellenére,sokszor elég régi módú volt.Nem szerette az elektronikát,és voltak hétköznapi dolgok, amit nem értett. Mandy elszundított,mint mindig,amikor a karjaimba vettem.
Via bejött a szobánkba pletykálni. Imádott pletykálni,és most tudtunk is,csak ketten voltunk.
-Beléd zúgott teljesen Damon! -nevetett.
-Via,általában akkor zúg bele valaki valakibe,hogy ha járnak,de szerintem mi már elértük az élettárs titulust!-feleltem.
-Igaz.-kicsit habozott,elnevette magát,és ajkába harapott.Rögtön tudtam mit fog kérdezni....-Na és milyen a szex? -ez Viára vall,bármilyen nehéz beismernem is....-Vagy még ti nem? Jaj,de buta vagyok,hiszen már babátok is van,és Mandyt biztosan  nem a vámpírgólya hozta.-nevetett hangosan.-Am,a barátnőm vagy,mond már el!-kéretőzött.
-Jó,vele nagyon jó.Most örülsz?
-Konkrétabban? -megcsiklandozott,mint régen,amikor egymásnál szoktunk aludni.
-Damon gyengéd,de még is vad.Szerelmes,forró, tapintatos.Érted?
-Álom pasi,mi? Neked pont jó,ilyen pasiról álmodtál már általános óta!
-Aha.-nyögtem ki.
Még kérdezgetett rengeteg dologról,de végül ledűltem az ágyra . Via kiment. Elmentem a fürdőnkbe,lezuhanyozni.
-  Anya mikor jön?-hallottam a szobánkból.
-Nem sokára.
Felkaptam a pizsamámat,és kirohantam a fürdőből.
-Ma éjjel  nálunk szeretne aludni,és megígértette velem,hogy végig itt leszünk vele.
-Rendben!-mosolyogtam rájuk.Mandy akármit kért Damon nem tudott neki ellenállni. Azt is kitalálták,mivel Mandy egy filmben látta,hogy strandolnak,hogy mennyünk strandra.Végül is a gyűrű megvéd bennünket a naptól ,de hát akkor sem tartom jó ötletnek,de holnap megyünk...
-Akkor holnap strandolás?-kérdeztem.
-Igen!-csilingelte lelkesen Mandy.Ahhoz képest,hogy egyévesnek néz ki  belül még testénél is fejlettebb .Tud beszélni is,bár nem annyira szeret.
-Gyere ,elviszlek fürödni.-mondtam neki mosolyogva.
-Oké.-felkaptam és bevittem a fürdőbe.Finoman a kádba tettem,mivel zuhanyozni nem szeret. 
-Anya,az epreset!- a tusfürdőre értette,mivel én az óceán illatút kaptam fel. Eper illatú tusfürdőt,még Bree vette neki. Imádja.
Megtörölgettem egy óra pancsolás után.
Törölközőbe kivittem. Imádtam azt a finom baba illatát!
Lefektettem az ágyra,és mesét követelt. Az akaratosságát
Damontől örökölte.
Kérdezgetett bennünket a holnapról,és,hogy mi szeretünk e  medencézni.
Elaludt. Kimentem a nappaliba,Damon fent maradt.
Mindenki a nappaliban ücsörgött .
-Ti is jöttök holnap a strandra?-kérdeztem mindenkitől.
-Mi igen.-mondta Via és Anne bólogatott. -A többiek nem.
-Mi vadászni megyünk holnap-mondta Ariana-már elég régen voltunk Jassonnel.
-Mi itthon leszünk.-mondta Bree.
Nagyon jó,mindenkinek van egy párja.Viáék felmentek Annevel.Mindig mindenhova együtt mennek,jól összebarátkoztak.
-Amanda mit csinál?-kérdezte Ariana.
-Alszik,Damonnel van.Ma nálunk akart aludni.
-Rendben.-mosolygott Ariana.
Felmentem,bemegyek Viához beszélgetni,és megkérdezni milyen fürdőruhát hoz holnap.Megálltam az ajtaja elött,és épp kopogni akartam,amikor hangokat hallottam. Jobban mondva nyögéseket.Anne nyögéseit.
Szent Isten,ezt meg mikor akarta elmondani? Na jó,nem szólok erről senkinek,majd holnap megbeszélem vele. Nem vagyok rá dühös,nem vetem meg,hisz manapság rengeteg ilyen nő van.... De furcsállom.
Igaz Paul óta ,gimi első éve óta nem járt senkivel...
Kicsit kiakadtam. Nyugi!
Bementem . Damon űlt az ágyon,Mandy sehol.
-Vissza kívánkozott a szobájába.
-Oké.
Ledűltem az ágyra. Eléggé meglepődtem Via-n,de ez van....
-Mi a baj?-hát ez nagyon jó,Damon rögtön észrevesz rajtam mindent. -Mond el!-kérlelt.
-Tudod ma Via,elég furcsa dolgokról kérdezett,mondjuk mindig is ilyen volt.
-Mégpedig miről?-gondolta,hogy miről kérdezett,de azért hallani akarta.
-A szexről.Úgy értem,hogy milyen veled a szex.
-Csak nem tetszem neki?-gúnyolódott.-Nem a szexről szól egy kapcsolat.
-Tudom.
-Nem is ez bánt téged!-megállapítás volt részről. Nem tudom,elmondjam e neki az igazat,de hát ha rossz szemmel néz Anne-re.-Mond el,nem mondom el senkinek!
-Anne és Via....
-Együtt vannak,tudom.
-Mi?Te tudtad és nem mondtad el?
-Anneről már régóta tudom,hogy ő más. Mikor még  a te volt iskoládba járt,akkor lettek szerelmesek.
-Értem.....-nem én ezt nem tudom ilyen könnyen elfogadni. Mi van,ha rám is olyan szemmel nézett. Hiszen előtte öltözködtem,stb...
-Via-nak Anne az első,aki tetszik.
-Most kifogok borulni.Végül is a legjobb barátnőm,akit egy éves korom óta ismerek leszbikus?Jó,nem mondom,hogy nem tűnt fel,de ez...ez képtelenség!
-Most mire gondolsz?
-Arra,hogy ez nekem sokk!  Tudod,én én nem tudom,hogyan kezeljem! Nézd meg,te több mint százéves vagy,és megérted őket,holott régen ez bűnnek számított. és nézz meg engem,a modern világban nőttem fel, New Yorkban ,ahol aztán tényleg mindenféle ember él,és én nem nézem jó szemmel.Akármennyire is szeretném,kiborultam,érted?
-Értem,de ha nem szeretnéd elveszíteni a barátaidat el kell őket így is fogadnod.
-A...a többiek tudják,hogy ők...?
-Igen.
-De jó,csak én maradtam ki.
-Via félt,hogy pont így fogsz reagálni.
-Még is,hogy máshogy reagálnék Damon?-kiabáltam vele. Időre van szükségem. Hányadika is van? Ránéztem a naptárra. Nyolcadika van. Tizedikén lesz a bál a volt sulimban. Remek egy kis kikapcsolódásra.
Holnap strandolunk a családommal:Damonnel és Mandyvel,holnapután meg pár napra elmegyek.Via ma nagyon kiborított.
                                               *************

A strand hála istennek nem messze volt. Nem vártam meg Via-t és Anne-t,mondtam Damonnek,hogy csak velük szeretnék lenni. Na és más strandra mentünk,igaz az nem olyan látványos,de Mandynek jó lesz.
Mindenki megbámult bennünket a strandon. Először nem értettem miért,aztán Damon elmondta,hogy eléggé kiütünk az átlag emberektől.Szép hófehér bőrünk van,amilyen halandónak nem lehet,na és túl szépek is vagyunk nevettem.  Mandyvel csúszdáznunk kellett.Én rettentően féltem,ezért én ültem Damon ölébe,Mandy meg az enyémbe.Hihetetlen mennyire megbámultak bennünket. Egyszer rám is füttyentett két fiatal  fiú,azt érték el vele,hogy Damon a vízbe dobta őket.Jól esett,hogy nem hagyta,hogy könnyűvérű nőcikének nézzenek. Mandy megkóstolta a fagyit,de úgy köpte ki,mintha romlott lett volna,ezért mindenki csodálkozott,hogy a gyerekek kedvencét a fagyit,hogy hogy kiköpte?
Termoszban vittünk vért,és szívószállal ittuk,hogy ne lássák.Hiába Mandynek minden harmadik órában vér kellett . Rengeteget voltunk a vízben.  Aztán este elmondtam Mandynek,hogy elmegyek itthonról pár napra,de ne aggódjon,csak bálra megyek. Megígérte jó kislány módjára,hogy nem mondja el senkinek,de megígértette velem,hogy hozok neki sok sok ajándékot.
Elkezdtem pakolni,és írtam egy cetlit Damonnek,aki épp lent volt.


   Damon!
Ne aggódj,visszajövök,de időre van szükségem,hogy átgondoljak mindent.
Mandynek mond meg,hogy szeretem!
Ezerszer forrón csókol: 
            Amelia

Fogtam a bőröndömet,és kiugrottam az ablakon.

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Végre nem volt függővég. Jee :D
    Ezen még én is kiborultam. Via és Ann leszbikus. Juj. A legjobb barátnője. Na meg előtte öltözött. Ez azért durva egy kicsit.
    Nagyon jó fejezet lett. Kicsit furcsa, hogy Mandy egy éjszaka alatt ilyen sokat nőtt. De tiszta cuki.
    Siess a kövivel.
    Na de most megyek, és lekiabálom tesóm fejét. xD
    Olyat néz, amit nem kéne. Igaz, 18 éves, de nem baj. xD
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Hát igen,nem volt függővég:) De még majd lesz!:D
    Hát igen,kiborító valóban,pedig én írtam és még is kiborít:D
    Jól teszed:D Azért vannak a fiútesók,hogy lekiabáljuk a fejüket:)

    VálaszTörlés