2010. augusztus 12., csütörtök

18.Fejezet

                                                         Különös dolgok





-Damon!Drága régi barátom! Jobban vagy?Ahogy látom igen!Gondoltam megnézem új családodat.
Az elbűvölő Ameliát,és a meseszép Amandát.
 -Tűnj innen!-sziszegte Damon,teste néha néha megvonaglott.Amanda Ariana védelmező kezében volt.
-Miért? Hát nem örülsz nekem?  Sajnálom a múltkorit,eltévesztette a személyt az angyalom. Rám kattantak csupán azért,mert egy nővérüket megöltem. Hogy mik vannak?!
-Mit akarsz? Ok nélkül te nem jössz ide,főleg nem beszélni.
-Igaz,de nem is hozzád jöttem,hanem hozzá!-mutatott Bree felé,aki mint most észrevettem a sarokban kuporgott  ,remegett,és sírt.
-Mi a baj Bree?-kérdeztem.
-Én...én nem akartam.Csak,csak megtörtént.Próbáltam elkerülni,de nem sikerült.
-Miről beszélsz?
-Arról beszél-vágott közbe Daniel-,hogy  amint megérkeztem és elém ugrott,nekem is és neki is megdobbant a szíve.-mosolygott Daniel elégedetten.
-Micsoda ?-kérdezte Damon.
-Jobban mondva a múltkor amikor kergettelek benneteket,a jó szándék vezérelt,mert elakartam neki mondani. Csupán arra vadásztam és amikor elmentetek mellettem megdobbant a szívem,ezért is eredtem utánatok. De ti balfékek megijedtetek.-nevetett.-Neki meg ma dobbant meg.
-Igaz.-hüppögte Bree.-Sajnálom.
-Nem tehetsz róla.-mondta Damon. -Ahogy te sem,te nyomorult . Elvárom,hogy rendesen viselkedj a húgommal!
-Szerinted fájdalmat okoznék annak,akit az életben először szeretek?Még az életemet is odaadnám  érte! Voltak konfliktusaink ,de borítsunk fátylat rá,a húgodért! Hidd el én sem kedvellek jobban mint te engem.-Vajon Daniel tényleg megjavult? Vagy csak  játssza  a szentet? Mindenesetre mindenkinek jár egy esély.Damonre néztem és bólintottam.
-Jól van! De ha egyszer megtudom,hogy rosszul bántál a húgoddal,vagy újra rossz fiú vagy,azonnal kidoblak innen jó esetben. Vagy rossz esetben megöllek!-Jasson és Ariana bólintott.  Anne és Via már korábban elmentek vadászni. A kezembe vettem Amandát,és elvittem sétálni a kezembe. Rám mosolygott . olyan picike volt,és olyan törékeny. Csupán két napos. De elég gyorsan nő.A pocakomba két hónapot tartózkodott. Tegnap óta is nőtt.
Aztán észrevettem,hogy jön valaki utánam. Daniel.
-Szia!-mondta udvariasan.
-Szia!
-Én tényleg nem szeretnék rosszat,esküszöm.-nem hazudott.Valamiért éreztem,hogy nem.
-Elhiszem.
-Köszönöm,hogy Damont biztattad velem kapcsolatba,tudom,hogy én voltam a gonosz,de megváltozom.Bree-ért.
-Értem,engem nem kell bizonygatnod,elég naiv vagyok.
-Oké,bár ez nem a naivságon múlik,mert igazat beszélek..Szép a kislány!
-Köszönöm.
Vissza indultunk.
-Kérdezhetek valamit?-és a zsebemből előhúztam a cetlit,amit a minap az ágyamon találtam.
-Igen.
-Mit tudsz erről?
-Elég sokat.-hangja a komolyat verdeste. -Natalie az arkangyal,szeretné a gyermekedet,hogy az övét aki már meghalt a te gyermeked testébe újjá születesse igékkel.
-Jézusom. Egyébként ezt honnan tudod?
-Onnan,hogy akit megöltem Maria-t elmondta,mielőtt megöltem. Tudtam,hogy Natalie készül valamire,csak azt nem,hogy mire.
-Akkor ezért volt a látomásomban,egy nő,aki egy kislányt akar elrabolni.
-Valóban. De ne aggódj,nem fogjuk hagyni,hogy ezt a kis tündért elrabolja.-meglepett,hogy Daniel milyen kedves is tud lenni. Vissza sétáltunk a házba,és Daniel elmesélte Jassonéknek,hogy Natalie mire készül.
-Harc lesz!-mondta Jasson.- Elkerülhetetlen. Nataliet el kell pusztítanunk mindörökre,és az összes angyalt.
-Mondhatok valamit?-kérdezte Daniel udvariasan.-Ti valójában nem tudjátok,hogy ha Natalie meghal az összes többi arkangyal vele ég el?Mivel a vezető élteti őket,és ha ő elpusztul megy vele az összes!
-Ez értékes információ! Köszönjük. De valószínű védelmezni  fogják a vezért. Nehéz lesz.
Daniel átölelte Bree-t. Furcsa volt,hogy Bree csupán tizenháromnak néz ki,és egy tizenhétnek kinézővel jár. De mindenki tudta,hogy ennél idősebbek.Már mint a családban,ezért nem szólnak nekik érte,ha csókolóznak vagy esetleg mást is csinálnak.Bár elég furcsa volt.
Daniel kedvesnek bizonyult.Legalább is szerintem.
-Damon!-ordítottam.
Éreztem,hogy az ablakból valaki,vagy valami rám ugrik.
Egy arkangyal.

2 megjegyzés:

  1. Tudtam :D
    Tudtam, hogy függővég lesz. Egyébként köszi, hogy kiengeszteltél. De most újra ki kell majd :D
    Akarok egy szerepjátékot majd valamikor, és muszáj lesz neked is szerepelni benne.
    Nagyon jó lett.
    Siess a kövivel.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. :) Imádom a függővégeket:) De majd csinálok olyat aminek nem lesz függővége :)
    Oké:)Szívesen szerepelek! :)
    Sietek=)
    Köszi!
    pusziii

    VálaszTörlés