2010. augusztus 1., vasárnap

7. Fejezet

                                                           Szerelem első látásra





Tehát embert nem ölnek. Valljuk be ez egy jó indok arra,hogy maradjak. Meg kedvesek is,és szeretnek.
De akkor is ők.....ők vámpírok!
De jó vámpírok,és ez a lényeg.Nem akarom megbántani őket. El kell fogadnom,hogy ők,hogy ők nem emberek.
Maradnom kell.Maradni fogok.
Felkeltem.Megmondom nekik a döntésemet.
Amikor leértem,a nappaliban ültek mind.
-Figyeljetek-kértem-Azt a döntést hoztam,hogy maradok,és megpróbálom elfogadni a helyzetet,rendben?Kérlek ne siettessetek,mert lassan fog menni.
-Természetesen elfogadjuk a döntésedet,és nem siettetünk.
-A titkotokat megőrzöm-mondtam határozottan.
-Köszönjük !-a köszönet Jasson szájából őszintének tűnt.
-Van itt valamiféle pláza?
-Van-szólt Ariana.-Ha bemész a városba,ott van.
-Bemehetek?
-Miért ne mehetnél?-szólt csodálkozva Jasson.
-Rendben.
-Majd én beviszlek,úgy is a könyvtárba van egy kis dolgom.-szólt Damon,aki megkönnyebűlt amikor azt mondtam,hogy maradok.
-Oké.
Felmentem a táskámért,és beültünk a sportkocsiba ,amivel Jasson hozott.
-Nem olyan nehéz  megszokni,ha felfogod.-mondta menet közben.
-Aha,és még is,hogy szokjam meg?
-Figyelj,az a tény,hogy vámpírok vesznek körül,igaz? Nézd a jó oldalát,nem packázhat veled a suliban senki,mert megvédelek.-nevetett.
-Ez egy nyomós érv,arra,hogy megszokjam.-mondtam kedvtelenül. Ahogy vezetett,olyan ,olyan szép volt,ha férfira lehet ilyet mondani.Szerelmes vagyok belé,már tudom.Hihetetlen,hogy két nap alatt ennyire megszeressek valakit.
-Ezentúl nincs titok Amelia,mindent tudni fogsz.
-De még is miért fogadtok cserediákokat?
Hisz én is milyen könnyen rájöttem!
-Tudod,á,nem is tudom,hogy fogalmazzak.
Tudod a többi helyzetben,ami még nem volt,a diákoknak töröltük volna a feltételezéseit,gondolatait.Van egy  klán,akik olyanok mint nálatok embereknél a rokon.Náluk Amanda képes az emberek gondolatait törölni,persze csak azt amit akar.Például,ha neked törölni akartuk volna,Amandanak arra kellett volna gondolnia,hogy nincs ebben semmi furcsa,nincs ebben semmi furcsa,egy természetes család stb.
Tehát a dolog ellenkezőjére cseréli a gondolatot.
-Értem.Várjunk csak,de velem  nem tettétek.Miért nem?
-Ennek köze van ahhoz,amit Jassonnek nem engedtem elmondani.Majd késöbb megtudod.
-Azt mondtad nincs titok.Akkor meg miért nem árulod el?-Megállt. Még nem értünk ki az erdőből.
-Ha tudni szeretnéd,akkor gyere,nem a kocsiban akarom részketezni,így is nyomasztó lehet számodra.
-Várjunk,nem félsz,hogy ellopják a kocsidat?
-Nincs az a kocsi ami gyorsabban menne nálam-nevetett-amint meghallom a riasztott futok-ígérte.
Bementünk az erdő mélyébe,ahol leültünk egy fatörzsre.
-Emlékszel amikor elfutottam?-kezdte.
-Igen.
-Akkor nem hallottál semmit?-lényegre törően beszélt.A dörgésről beszélt.
-De hallottam,megdörrent az ég,erre gondolsz?
-Igen.Nem az ég volt.-nem az ég akkor meg mi?
-Akkor?Lehetetlen,hogy más lett volna.
-Amelia,ha egy héttel ez előtt azt mondják,hogy vámpírok már pedig léteznek,futóbolondnak néznéd nem de?
-De.-vallottam be.-
-Tehát,az nem dörgés volt-mondtam-De akkor mi?
-A szívem.
-Mi?-kételkedtem.
-Tudod a vámpíroknak nem dobog  a szívük soha,mivel vérük sincs.Az összes szerv csak "dísz"-nevetett.
-Akkor meg,hogy doboghatott akkorát?
-Tudod,egyetlen egyszer dobban meg a vámpírok szíve.Amikor életük szerelmét látják,akiért bármit megtenne az élete árán is.Mint Jasson Arianaért.Amikor Ariana haldoklott,Jasson tudta,hogy nem engedheti el.Elég önző dolog,de ez a helyzet.
Ledöbbentem,nem tudtam megszólalni.Az nem lehet,hogy ő is azt érezze amit én.
-És,és kire néztél amikor a dobogás történt?
-Rád Amelia.Tudod nem akartam elmondani,mert úgy gondoltam udvarolok egy kicsit,és ha kölcsönös az érzelmünk,csupán akkor akartam elmondani.Nem akarom,hogy azt érezd most,hogy muszáj szeretned.
Az igazi érzelmeidet valld be.-megszakad a szívem.Olyan romantikusan fogalmazott.Az érzelmünk közös,de ezt vele is tudatnom kell.
-Szerelem első látásra-mondtam vigyorogva.
-Mi?-kérdezte,mint ha nem értette volna,pedig észrevettem már,hogy milyen jól hall.Túl jól.
-Hallottad.Szerelem első látásra,és kölcsönös!
-Komolyan?Amelia nem muszáj,ha nem akarod megértem és nem zaklatlak,vagy ilyesmi.Tudom az embereknél ez egy kicsit lassabban megy.Tudom,ott udvarolnak stb. és csakúgy szeretnek bele egymásba,nem első látásra.Mi is csak két napja ismerjük egymást,de én,én szeretlek tiszta szívemből.
-Én is szeretlek,amint megláttalak Damon!
Ez nem kényszerből mondom,ha valaki nem tetszik nem hagyom,hogy rám erőszakolja magát.De te.Te tetszel,és nem egyszerűen tetszel,ha nem szívből szeretlek már most!
Átölelt.Ölelése hűvös volt.A keze a nyakamtól,a derekamig vándorolt.Fel,és le.Fel és le.Tudtam mi következik most.Keze a derekamról,arcomra vándorolt.Közelebb húzott magához.
Megcsókolt. Ajka hűvös volt,de még is a szerelemtől meleg.
A pillanat a miénk volt..Átöleltem.Annyira jó érzés volt őt   magamnak  mondhatni.Ő az enyém. Csak az enyém,és én is az övé vagyok.
Csak az övé.

8 megjegyzés:

  1. Szia Lyly! :)

    Nos, ahogy ígértem felnéztem... még nem olvastam bele túl sokat, de azt látom, vámpír-sztorit írsz :)... bevallom, nem szeretem őket túlzottan, kicsit meguntam, de ha lesz időm új blogot is olvasni, jelentkezni fogok még :)... köszi, hogy kitettél, én is kiteszlek :)...

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés
  2. Köszi,hogy benéztél:)
    Nincs mit és én is kösz:)
    puszi
    Lyly

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett ez a fejezet! Igazán ügyesen írsz!Gratula és sok sikert a folytatáshoz!
    Puszi:Boszorka666

    VálaszTörlés
  4. szia :D
    nagyon tetszik a sztorid ... mit szólnál egy link-cseréhez?
    én már kitettelek :)
    a blogom:
    http://visszateres-vampirediaries.blogspot.com/

    puszi, lucyllaby :)

    VálaszTörlés
  5. Boszorka666: Okés köszi,megnézem:)
    Lucyllaby: Örülök,hogy tetszik,és köszi,én is kiteszlek:)

    pusziii
    Lyly

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm:)Igazán kedves vagy!
    Megnézem=)

    VálaszTörlés