2010. augusztus 8., vasárnap

14. Fejezet

                                                          



Amint meghallottam Via-t,kirohantam. Rájött?Az nem lehet.
-Mi történt Via?-kérdeztem.
-Amelia,el kell mennünk innen,ők nem emberek! Az előbb láttam,hogy Anne vért ivott,és a többiekkel arról beszéltek,hogy milyen finom az állatvér...-kétségbeesett volt. -Hozd a cuccod Am,elmegyünk.
-Nem lehet- mondtam nyugodtan.
-Miért? Dehogy nem,gyere ne félj!-aztán kapcsolt- Uram isten,hát ezért,ezért változtál meg úgy! Közéjük álltál,mi?
-Hagy magyarázzam meg!
-Nem érdekel a magyarázkodásod,majd kíváncsi leszek mit szólnak a szüleid mind ehhez  !-ordított- Többé már nem vagy a barátnőm!
-Tudod Am,hogy mit kell tennünk,ugye?-kérdezte Jasson .Persze,hogy tudtam ,ki kell törölniük a memóriájából,hogy vámpírok vagyunk.-
-Igen,tudom.-ahogy kimondtam Anne oda lépett és fejbe vágta Via-t.
-Ezt meg,hogy tehetted?-kérdeztem.
-Nem lesz semmi baja sem.-azzal Jasson elvitte a dolgozószobájába. Majd amikor kijött még eszméletlen volt.
-Kiviszem a reptérre,és arra fog emlékezni,hogy elbúcsúztatok ,és haza akart menni,mert hiányoztak neki a szülei és a barátai.-elszomorodtam. Megsimogattam a haját,és elbúcsúztam tőle.
-Hallom babád lesz-mosolygott Anne-örülsz,mi?
-Igen nagyon.-oda jött Ariana és gratulált.
Felmentem a szobámba. Lefeküdtem az új ágyamra amit Damon vett. Megsimogattam a hasamat.Olyan jó érzés,hogy bennem van  az a csöppnyi  baba. Belépett Damon.
-Sziasztok!-mondta vigyorogva.
-Szia!-oda feküdt mellém.  Felhajtotta a pólómat,és  megsimogatta a picit.
-Annyira foglak szeretni,mint a mamádat.-.megcsókoltam. 
-Jajj-nyögtem fel.Azt hiszem belém rúgott a baba
-Mi a baj?-kérdezte ijedten Damon.
-A baba.-nem bírtam mást mondani a fájdalomtól. Damon ordított Arianának.
- Mi a baj?
-A baba valamit csinál,ami fáj Amnek.-Ariana felhajtotta a pólómat,és felkiáltott. Damon a kezemet fogta és cirógatta.
-Jézusom,nézd!-mutatta Damonnek a hasamat. Ránéztem. Fel volt dudorodva,és kék,és lila foltokkal volt tele,az erek kidülledtek  a hasamon.
 Jasson befutott. Megnézte a hasamat.
-Vér kell az ereibe,még hozzá most!-lement Arianával.
-Nem lesz semmi baj Szerelmem,nyugalom.-fájdalmasan beszélt,legalább annyira fájt neki,mint nekem.
 Felordítottam. Nem tudtam elképzelni,hogy egy ilyen pici baba,aki még egy napos sincs,hogy tud ekkora fájdalmat okozni.
Jassonék felértek egy infúzióval,és benne emberi vérrel.
Jasson megszólalt:
-A gyermek gyorsan nő,legalább is gyorsabban mint egy ember.Ez itt olyan mintha legalább két hetes lenne. Na és mivel valószínű vámpír,Amelia rengeteg vért kell innod!-micsoda? Hisz egy napos a baba,és olyan mintha két hetes lenne? Az kizárt,ennyire gyorsan nem fejlődhet!
-Szeret Amelia!-mondta Jasson.
-Olvasol a gondolataiban?-kérdezte Damon.
-Igen. Szereti Ameliát,de szomjas. Idd meg ezt Am!-tartott egy egyliteres flakon  vért. Ahogy ittam,egyre csak elmúlt a fájdalom.
-Már nem fáj-mondtam.
-Remek.-Jasson elégedetten mosolygott rám.
Kimentek,csak Damon maradt velem.   Lefeküdt mellém,és átölelt.
-Nem fáj már?-kérdezte aggódva.
-Nem.Inkább egész kellemes,szerintem alszik.
-Értem.
-Nem szereted őt?
-Amelia,féltelek.Ezt meg kell értened. Na és persze magamra is dühös vagyok. -határozott arcot vágott.
-Nem fog bántani engem. Jasson azt mondta szeret.
-Majd,ha szépen,rendben megszületik,akkor elhiszem,oké? És különben is nem gondolod,hogy túl fiatalok vagyunk?
-Még,hogy te fiatal?
-Na jó,én nem,de te. Am tizennyolc vagy.
-Figyelj,én szeretem Őt!  Ő az enyém és a tiéd. Nem fog bántani szépen rendben megszülöm,és boldogan élünk.Oké?
-Oké. Na és mi lesz a neve?
-Hát ezen még nem gondolkodtam. Bár mindig Amandának  neveztem volna ,ha lány.
-Ez tényleg szép név.Tetszik.
-Ha fiú Oliver?
-Ez egy régi,kedves barátom neve volt,úgy,hogy már is tetszik. Na,de két keresztnév kell.Mi lenne ha Stephenie lenne?
-Jó,nagyon jó. Ha fiú akkor pedig Damon,és nincs vita!
-Rendben,veled nem érdemes vitázni.
-Imádlak!
-Én is téged. Szerintem kislány lesz.
-Szerintem is,de majd meglátjuk.
Aztán a rosszullét újra kezdődött,de most sokkal,de sokkal rosszabb volt.
Jasson infúzióra kötött,de még így is voltak rosszulléteim,sőt egyre gyakrabban.
Aztán újra látomásom lett. Egy szőke hajú kislányt láttam rajta aki labdázik,aztán egy vörös hajú nő,akit az előzőben is láttam,el akarja rabolni őt......

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ismét nagyon jó részt hoztál össze! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen:)
    Komolyan mondom ,nagyon örülök,hogy tetszik a történetem,mert először azt hittem,hogy senkit sem fog érdekelni:)))

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Muszáj mindig így abbahagyni? :D
    Szegény Via. Azt hittem, hogy majd ő is csatlakozik hozzájuk. És a baba. Tiszta cuki. Mondjuk anyukámnak is nagyot szokott rúgni az öcsém. Tiszta édi. Múltkor csuklott, és én pont ott voltam, és éreztem, ahogy ritmusosan mozog anya hasa egy ponton :D
    De máá lassan megszületik, aztán lehet dajkálnii :D
    Siess a kövivel.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Via még sok meglepetést tartogat...
    Gratulálok a kistesóhoz:) Biztosan írtó cuki lesz=)
    Oké,sietek:)
    puszi Lyly

    VálaszTörlés