2010. július 30., péntek

2. Fejezet

Eldöntöttem






Egy szép emlék a távolból,amikor Via-val megismerkedtem.Vörös,göndör hajával,és divatos,de még is hanyag öltözékével,nem sokan kedvelték.Kivéve engem.

Amikor belépett az osztályba mellém űlt.Mellém aki a suli egyik legmenőbb csaja.Először dűhített.Aztán amikor kezdtem megismerni,a dühöm elszállt,mint a tavaszi szellő. Örültem,hogy a barátomnak mondhatom.

Szerdán is mennyire örült az örömömnek,hogy cserediák lehetek.Ez az igaz barátság titka: örülni a másik örömének.

A telefon csörög és kilépve gondolataimból felkaptam.

-Tessék,itt Amelia.

-Szia Ameila,Miss Hautis vagyok.Hogy vagy?

-Jó reggelt! Köszönöm ,még a fejem fáj,de jobban.

-Örülök,holnap mindenképpen gyere iskolába a válasszal és odadom a papírokat,amiket a szüleidnek ki kell töltenie,ha elvállalod a dolgot.

-Rendben.

-Szervusz Amelia.

-Viszonthallásra.

Tényleg,még nem is beszéltem anyuékkal,nem mindha találkoztam is volna velük...

Jobb lesz ha felhívom aput,mert biztos,hogy ma sem maradok fent addig,míg haza nem érnek.

A mobilján hívtam,nem cseng ki.Megpróbálom az irodait,azt biztosan felveszi.Kicseng.

-Jó napot kívánok, ezt itt a Johns and Jonhs vállalat,mit óhajt?

-Jó napot! Az apámmal szeretnék beszélni, Amelia McWayer vagyok.

-Már is kapcsolom kisasszony.

-Köszönöm.

-Tessék Amleia?Mondtam már,hogy itt ne zavarj.

-Szia Apa!De a mobilod ki van kapcsolva,akkor elmondanád,hogy milyen telefonon hívjalak?

-Oké,oké.Mond amit szeretnél,gyorsan.-a gyorsant gondoltam,hogy hozzá teszi-

-Apa,Miss Hautis felajánlotta,hogy cserediák lehetnék fél évre.

-Oké,gondolom küldött papírt, tedd az asztalra ,ha haza érek kitöltöm anyáddal.

-Majd holnap küld,és kössz.

-Oké,nincs mit.Szia!

És már le is tette.Soha sincs ideje rám,ugyan úgy mint anyunak.Talán még örülnek is,hogy nem leszek itthol.

Ma milyen nap is van?Megkerestem a naptármat a fiókban. Szerdán voltam utoljára suliban,a fej fájásom miatt.És ma hétfő van. Ma sem mentem.Egyszerűen nincs kedvem Jessica önelégűlt képét nézegetni.

Holnap már muszály mennem.De még is miként kezeljem ezt a helyzetet?Egy csúnya lila folt ékteleníti a homlokomat.

Már is oda ültem a smink asztalamhoz,és elkezdtem alapozózni,púderezni,hogy ne látszódjon meg.

Tízper kitartott kenegetés ellenére is meglátszott.Na jó nem annyira,de meg.

Elindultam a telefon felé,hogy felhívjam Via-t.

-Szia!Mizu veled csajszi?

-Szia Via,nem jönnél át?Tudod,beszélgetni meg pakolni.

-Persze,hogy átmegyek.Busszal megyek tizenöt perc és ott vagyok.

-Ne!Elküldöm érted Angelot.

-Okés,köszi!

Letettem.Angelo nem nagyon szereti ha ugráltatom,csak apunak és anyunak nézi el,de még is csak ő a sofőrünk.Leszaladtam a lépcsőnkön,ki a garázshoz,és a személyzethez.

-Angelo?!

-Itt vagyok kisasszony.

-Ó,Angelo kérlek menj el Via-ért.A Napoleon körút mellett lakik 8/a.

-Igen kisasszony.

Angelo elindult az autó felé,én pedig felmentem a szobámba.Csütörtökön hajnalban utazom,cserediáknak.De még azt sem tudom,hogy hova megyek!Biztosan rajta lesza holnapi papíron.Kíváncsi vagyok.

Előkaptam a gardróbból a bőröndömet.

-Elég kicsi vagy-mondtam halkan.Via nem nagyon szeret vásárolni,de kénytelen lesz ma eljönni velem pár cuccot venni az utazásra.Kifogásnak mondható a bőrönd,ami hasznomra válik és nem csak "divatmániám"miatt veszem meg,mert Via úgy is a fejemhez vágja.

-Jó napot kívánok,ön rendelte a csodálatos bőröndbe pakoló képességgel megáldott lányt?-kérdezte Via vihogva.

-Hölgyem én egy bőrönd vevő,meg még pár szuper cucc vásárlására alkalmas lányt rendeltem.

-Ó,kisasszony divatmániája nem csökkent?Mit veszünk?Tudod,hogy nem sokára lesz a szülinapom?!

-Via!Három hónap múlva lesz a születésnapod!

-Igaz,de te úgy sem leszel itt.

-Ez is igaz.

-Tehát mész?

-Igen!

-Az nagyon jó,bár nagyon nagyon fogsz hiányozni!

-Te is.De most induljunk veszünk bőröndöt és pár cuccot,meg ha neked megtetszik valami,akkor szólj és megveszem.

-Köszi.Nem is olyan rossz a vásárlás,veled!

-Tudom,csak eddig nem akartad elhinni!

Lementünk az autóhoz,és a legközelebbi plázába mentünk.

Elég sokat időztünk a Tifanyban mivel Via nem tudta eldönteni,hogy egy ezüst és fehérarany bokalánc kell neki vagy pedig egy fehérarany-arany bokalánc.Végül is én választottam az ezüst és fehéraranyat.Jobban mutat hófehér bőrén.

Amikor az autóban ültünk félve megkérdezte:

-Amelia,tudom,hogy ott ahova mész rengeteg hozzád hasonló gazdag,szép tanuló lesz.

De....de ugye én maradok a legjobb barátnőd?Vagy nem? Mert én tökéletesen megértelek ha........-közbevágtam,nem bírtam hallgatni tovább-

-Via!Ha maga Paris Hilton kínálkozna,hogy legyek az öribarija,az sem érdekelne amíg téged a barátnőmnek mondhatlak!-megöleltük egymást.Én csak az igazat mondtam.Bár istenítettem Parist,akkor is Via mellett senki volt számomra.

-Szeretlek!

-Én is.

-Köszi a láncot.

-Nincs mit.

-És köszi azt is,hogy kiválasztottad.

-Figyu,élet-halál kérdése volt,mert ha nem választottam volna ki helyetted,valószínű ott haltunk volna éhen!

Elkezdtünk kacarászni,és az út további felében hatalmas volt a jó kedv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése