2010. július 30., péntek

1. Fejezet

1.Fejezet


Ajánlat



-Nos Miss Amelia,mi a válasza?-szólt egy érdes hang kirekesztve álomvilágomból.

-Mire is?-pirultam el.

-Már megint nem figyel órán,más órán is ezt csinálja?

-Miss Moinester,elnézést,én csak,csak....

Nem válaszolt,felszólított mást.Már megszoktam.Miért nem figyelek soha?!Dühös vagyok ezért magamra,de nem tudok az ellen tenni,hogy ne álmodozzak.Főleg,hogy most jön a sulibál.Tutira én leszek a bálkirálynő! Na,de ezt Jessica Caledo nem látja be,reménykedik.Végül is,nem árthat nekem.



Kicsengettek.Felkaptam a rózsaszín válltáskámat és,mentem a szekrényem felé.Kivettem az mp3- at,és és épp Jason Derulo szólt.Ez is jó.Indultam a parkba,de Via megállított.Via, vörös,hosszú,göndörhajú,kék szemű lány,a legjobb barátnőm.Elég felnőttes kinézete volt,de vékönyka hangja.
-Na mi volt irodalmon?-kérdezte vékony hangján,miután kikapta a fülemből az mp3-mat.

-Szokásos.



-Osztályfőnököddel volt órám.Van egy meglepetése számodra.Nagyon jó,irigy is vagyok ám miatta rád Am.

-Mi az?Mond el!!!Légyszi!!!

-Nem lehet,de tetszeni fog neked az tuti!

A nap további felében Via azt hajtogatta,hogy milyen jó nekem,csak azt nem tudtam,hogy miért.

Lehet,hogy valami biztos forrásból tudja,hogy én nyerek a bálon?



Nyertes...nyertes...nyertes...nyertes,ezt kopogta a cipőm.Leültünk a lépcsőre.A kép szokásos:

a suli menő pasijai fociznak a pályán.Jessica és követői rám bámulva rólam fecserésznek.Viához és hozzám csatlakozik még Eric és Sonia.



Becsengettek tesi volt.Utálom a tesit,nagyon béna vagyok sportokból,de nem is szeretem őket.

Kézizni kellett.Tökéletes arra,hogy letörje a franciázott körmeimet.Via passzol Engienek,ő Sonianak.Sonia Janenek ő pedig Jessicának.Aki jót nevet ,majd nekem dobja azt az átkozott labdát.

Az ápolóban kötöttem ki,kösz Jessica!



-Nincs komoly,bajod.Tessék kértem neked a konyháról jeget.Borogasd és otthol is!

-Köszönöm Mrs. Burke!-rányomtam azt a hideg izét a fejemre.Utálok mindent ami hideg és nedves és tessék!Kopogást hallok.Az osztályfőnököm az Miss Hautis.



-Amelia ,jól vagy?Direkt csinálta Jessica?

-Igen,és igen!-hú,most érzem,hogy mennyire nagyon fáj a fejem.

-Van egy jó hírem,amit holnap akartam bejelenteni,de azt hiszem jobb,ha holnap otthon maradsz!

-Igen,holnap valóban jobb lesz ha otthon töltöm a délelőttöt.

-Nos,a hírem az,hogy az iskolába jön egy cserediák,Anne. És az ő családja szívesen "kicserél" vele arra a pár hónapra.

Pontosan hat hónapról lenne szó,és egy nagyon erős iskoláról van szó Amelia.Nagy lehetőség.Jót tenne neked.Jövő hét csütörtökön mennél.Úgy,hogy nem sok időd van gondolkodni,holnap utánra kell a válasz..A pályázatot le kell adni,és mivel ide jön a diák neked több esélyed van mint a szomszédos iskoláknak.Ez az utolsó éved,és szerintem jó buli lenne.



Megszólalni sem tudtam.Egy részből azt érzem,hogy ez tök jó,lehetőség.

A másik oldalam meg betoji nyuszi,aki fél megismerkedni egy idegen családdal és végig görcsbe lenne a gyomra.

-Ez egy szuper ajánlat és köszönöm,hogy rám gondoltak Miss Hautis!Viszont gondolkodnék rajta,és persze a szüleimet is meg kell kérdeznem...

-Persze,megértem.Egy hét múlva kell a válasz.Jobbulást,szia.

-Köszönöm,viszlát!

Elment,én pedig hívattam a sofőrünket,és hazamentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése